ViewSonic si udržuje vedoucí postavení na globálním trhu s interaktivními displeji s vynikajícím růstem ve 3. čtvrtletí 2023

Společnost si udržuje první místo na světě již čtyři čtvrtletí po sobě a je první na pěti trzích v Asii a Tichomoří

Společnost ViewSonic, přední světový dodavatel vizuálních řešení, si podle čtvrtletních zpráv společnosti Futuresource Consulting Market Insights Track Reports ve třetím čtvrtletí roku 2023 opět udržela pozici nejlepší značky na světovém trhu interaktivních displejů (s výjimkou Číny). Udržení první pozice od 4. čtvrtletí roku 2022 je trvalým úspěchem společnosti ViewSonic, který svědčí o jejím neochvějném odhodlání dosáhnout vynikajících výsledků.

Nedávno zveřejněné údaje podtrhují pozoruhodný růst společnosti ViewSonic navzdory náročným podmínkám na trhu. Společnost ViewSonic rozšířila svůj podíl na celosvětovém trhu s interaktivními displeji o působivý meziroční růst 76 %, což je více než průměrný růst v odvětví ve výši 0,4 %. Pozoruhodné je, že 3. čtvrtletí roku 2023 vyniklo jako silné čtvrtletí, kdy si ViewSonic zajistil 18,7% podíl na celosvětovém trhu a dosáhl první pozice na pěti trzích v rámci asijsko-pacifického regionu, včetně Indie, Tchaj-wanu, Malajsie, Filipín a Bangladéše.

Společnost ViewSonic je i nadále odhodlána vyvíjet inovativní a co nejlepší vizuální řešení ve své třídě, která uspokojují vyvíjející se potřeby firemního a vzdělávacího sektoru. Od prvního uvedení interaktivních panelů ViewBoard na trh v roce 2017 je ViewSonic považován za nejrychleji rostoucí značku na globálním trhu interaktivních displejů.

V posledních letech vyústilo úsilí společnosti o transformaci podnikání ve vytvoření strategie ekosystému jako služby (EaaS). Tato strategie podpořila vedoucí postavení na trhu tím, že posílila nabídku hardwaru o doplňkový software a servisní řešení přizpůsobená potřebám odvětví, jako jsou digitální plány výuky, školení učitelů a komunita ViewSonic Educator Community, které jsou hladce integrovány tak, aby poskytovaly bezkonkurenční zážitek z výuky a učení.