Svoboda od hranic času a prostoru. The empty space by Vespa

Svoboda od hranic času a prostoru. To je původ značky Vespa.

Odtud pochází “The empty space”, bezbřehý prostor Vespy za hranicemi času. “Ne-místo”, které ztělesňuje nadčasové hodnoty značky již od jejího debutu, hodnoty, které způsobily revoluci v našem způsobu pohybu a myšlení.

Nezmapovaný prostor. Je na vás, abyste si nakreslili vlastní mapu a vydali se objevovat nová neprobádaná území.

“Žádné plány. Žádné mapy. Prostě jeďte.” Svoboda pohybu, kterou Vespa oslavuje každý den již téměř osmdesát let na silnicích po celém světě.

Za horizontem a ročními obdobími vznikl v této sféře navržené značkou Vespa první nový svět, kolekce Summer Edit, která je určena k průzkumu, mimo čas a prostor. Za hranicemi bariér. Kreativní průzkum lidského ducha.

Michele Colaninno, generální ředitel společnosti Piaggio Group:

„Každý den je nová cesta. Připomíná to neustálé hledání nových cílů a nových světů. To je mé přání, dát budoucnost věcem, které vytváříme. Rád bych doufal, že se budeme i nadále dívat jeden druhému do očí a že se nebudeme izolovat v naprostém digitálním tichu. Je důležité rozněcovat emoce. Radost, vzpomínky, zklamání a triumfy, to jsou trvalé emoce, které s námi zůstávají, ať už jdeme kamkoli. Dnes je to těžké, ale ne nemožné. Jsem si jistý, že se nám to podaří, protože Vespa byla vždy symbolem nového začátku. Vespa je dnes víc než včera, vždy vytváří nové nápady.“

Exkluzivní výklady. Klasické oblečení s osobitým charakterem. Italské know-how v neustálém dialogu mezi hi-tech inovacemi a řemeslným mistrovstvím, které je na dotek patrné v tkaninách. Měkké, nuancované tóny naznačují otevřené krajiny a bezbřehé pláně, jejichž obzory nás lákají k objevování.

Summer Edit, hymna nebojácného sebevyjádření bez hranic. Jen ti, kteří se odváží zajít příliš daleko, zjistí, kam až mohou. Spousta dobrodružství a nepřeberné množství příběhů na fotografiích Johnnyho Duforta, britského mistra „neúhledného glamouru“, tvůrce digitálních fotografií se surrealistickým nádechem, syrových, ale vždy velmi lidských. Dufort vytvořil jedinečnou a nezaměnitelnou kampaň: na koni nebo na Vespě, v přírodě nebo ve městě, modelky interpretují oblečení Summer Edit v duchu naprosté svobody.

Nový styl, přesně takový, jaký Vespa představovala od svého debutu: čerstvě zrozená, nově představená, dopravená k prodejcům na otevřených nákladních vozech, aby všichni mohli obdivovat její revoluční linie.

Tento styl se projevuje i v jednom z nejvhodnějších prostředí pro Vespu, u moře. Jedna z nejznámějších italských pláží, z níž vyzařuje luxus a třída, tak přivítá první kolekci Vespa By The Sea. V kreativním převzetí obléká Vespa pláž Paraggi do svého nadčasového stylu a cíle svobody, čímž vyjadřuje svou bezmeznou radost ze života. Jedná se o druhé vyjádření značky Vespa, jehož cílem je zaplnit další “prázdné místo” v tomto neustále se rozšiřujícím vesmíru nových zážitků.

Konečný cíl v tomto “prázdném prostoru”? Ne konkrétní místo, ale nový způsob bytí. Nový způsob vidění světa. Protože svět Vespy je místem neustálého objevování, světem, který se neustále vyvíjí. Výzva přijmout zvláštní svobodu. I v tom, jak se člověk obléká. Dokonce i na mole u moře.

Online na theemptyspace.vespa.com.