Toshiba prodlužuje exkluzivní službu “Záruka bez hranic” do 30. září 2013. Zákazníci mají i nadále jedinečnou příležitost využít ochrany před nepředvídatelnými náklady spojenými s náhodným poškozením, odcizením nebo ztrátou dat v jejich zařízení. Společnost Toshiba zaznamenala dosud velkou spokojenost zákazníků s touto službou, kterou poskytuje i nadále zdarma ke všem svým notebookům a televizorům.
„Díky naší záruce bez hranic jsme od loňského roku získali tisíce spokojených zákazníků. Vyhodnotili jsme dosavadní průběh služby a zjistili, že průměrně naši zákazníci ušetřili přibližně 8 500 Kč. Většina uplatněných případů zahrnovala poškození displeje notebooku během přepravy. Ve všech případech zákazníci obdrželi zdarma buď opravu, nebo zcela nové zařízení. S vědomím toho, že chceme i nadále udržet spokojenost našich zákazníků, jsme se rozhodli prodloužit tuto jedinečnou nabídku do 30. září 2013“, říká Sandor van der Ham, generální ředitel společnosti Toshiba Europe GmbH.
Podmínky* nabídky zůstávají nezměněny, zákazník má k registraci „Záruky bez hranic“ 14 dní od data nákupu zařízení.
Program zahrnuje tři specifické okruhy ochrany:
a) NÁHODNÉ POŠKOZENÍ: chrání přístroje před nepředvídatelnými událostmi, jako je například nechtěné upuštění, náraz nebo polití. V rámci pojištění „Náhodné poškození“ Toshiba nabízí zdarma provedení opravy v případě zničení nebo poškození, jež brání ve správné funkčnosti produktu.
b) OCHRANA PROTI ODCIZENÍ: náhrada produktu, který příslušný policejní úřad uzná jako odcizený.
c) OBNOVA DAT: záchrana a následné obnovení dat na nový pevný disk v případě fyzického poškození, softwarových chyb nebo napadení počítačovými viry.
* Přesné podmínky najdete na www.noproblemguarantee.com