Toshiba spouští jednotné kontaktní call-centrum v Praze

Tisková zprávaTlačová správa

Praha – Česká republika, 28. února 2011 – Toshiba Europe GmbH oznámila spuštění centrálního evropského call-centra (v Praze a Instanbulu), které je koncipováno tak, aby poskytovalo nejrychlejší a nejlepší možný poprodejní servis pro notebooky a televize Toshiba. Toto call-centrum vzniklo od samého začátku jako zdroj komplexních diagnostických a konzultačních služeb pro počítačové a televizní produkty.

Nově spuštěné call-centrum bude uživatelům poskytovat nejlepší profesionální podporu přímo od Toshiby, operátoři call-centra budou schopni nabídnout odpovědi na všechny poprodejní záležitosti, a to mimo jiné i v češtině a slovenštině. Call-centrum je k dispozici na telefonní lince +420 296 739 006 a to od pondělí do pátku mezi 9 a 18 hodinou.

Jsme potěšeni oficiálním spuštěním call-centra Toshiby. Toto spuštění je potvrzením našeho závazku poskytovat našim uživatelům nejlepší možné poprodejní služby. Hlavním cílem tohoto kroku je podělit se s našimi zákazníky o prvotřídní počítačové zkušenosti a spolu s nimi  dál hledat nové  cesty, jak vylepšit náš vzájemný vztah,“ řekl Markus Kopold, ředitel péče o zákazníky, digitální produkty a služby, střední a jihovýchodní Evropy, Turecka, Izraele.

Operátoři call-centra Toshiby určí, zda se jedná o hardwarovou záležitost a volajícímu přidělí nejlepšího a nejbližšího servisního partnera. Pokud bude problém způsoben chybějícím či špatným ovladačem nebo nastavením BIOSu či chybějícím updatem, operátor nabídne radu a řešení problému přes telefon. Call-centrum umožní uživatelům také zakoupení rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky.

Call-centrum bude řízeno systémem Sellbytel, předním poskytovatelem služeb v oblasti prodejní podpory.

O společnosti Toshiba
Toshiba Europe GmbH (TEG) je plně vlastněnou pobočkou společnosti Toshiba Tokyo, která je globální společností s více než 130ti letou historií. Toshiba je světovým leaderem a inovátorem v prosazování vysoce kvalitních technologií, výrobce se širokým záběrem oborů a dodavatel vyspělých elektronických a elektrických produktů zahrnujících informační a komunikační systémy, digitální spotřební produkty, elektronická zařízení a jejich součásti, energetické systémy včetně zařízení pro jadernou energetiku, systémy průmyslové a sociální infrastruktury a vybavení pro domácnost.

S vedením v Neuss v Německu se TEG skládá ze čtyř obchodních divizí: Počítačové systémy, produkty pro ukládání dat, spotřební elektronika a systémy elektronických operací. Tato oddělení společně poskytují produkty, zahrnující špičkové přenosné počítače (a další mobilní produkty a řešení, HDD, DVD, LCD, TV a elektronické kancelářské vybavení. Jakožto vedení pro EMEA region poskytuje TEG podporu a asistenci svým lokálním pobočkám. Pro více informací o laptopech Toshiba a příslušenství navštivte tiskové oddělení Toshiby: www.toshiba.eu/presslounge

Společnost Toshiba byla založena v roce 1875 a v současné době provozuje celosvětovou síť více než 740 společností s 204 000 zaměstnanci po celém světě, jejíž roční tržby přesahují 68 miliard USD. Další informace můžete získat na webových stránkách společnosti Toshiba www.toshiba.co.jp/index.htm.

Kontakt pro média:
Michal Houdek
LivePR
+420 602 147 229
michal@livepr.cz