Po celosvětové premiéře zcela nového modelu Sportsman 570 pro rok 2021 představila značka Polaris řadu speciálních edicí, aby si každý jezdec přišel na své. Jednou z nich je nový Sportsman 570 EPS SP Öhlins Edition.
Speciální edice, navržená v úzké spolupráci s firmou Öhlins – proslulým výrobcem špičkových komponentů odpružení pro automobilový průmysl a motosport – je dalším modelem, postaveným na platformě Sportsman 570, určeným exkluzivně pro trhy v Evropě, na Středním východě a v Africe.
Sportsman 570 EPS SP Öhlins Edition je vybaven prémiovým odpružením Öhlins, které mu poskytuje bezkonkurenční jízdní vlastnosti v terénu, lepší trakci a ovladatelnost i celkovou stabilitu a manévrovatelnost. Speciální edice má tlumiče Öhlins vpředu i vzadu, a stejně tak je na obou nápravách vybavena dvojitými A-rameny, jejichž speciální tvar dává vozidlu větší světlou výšku. Zdvih odpružení činí 20,8 cm vpředu a 24,1 cm vzadu, světlá výška má hodnotu 34 cm.
Komponenty Öhlins zvyšují kvalitu jízdy díky optimalizované charakteristice tlumení a jednotrubkové konstrukci tlumičů, která má lepší odezvu i životnost. Tlumiče Öhlins zároveň umožňují rychle a jednoduše nastavit předpětí zadních i předních pružin ve třech úrovních, a přizpůsobit odpružení jakýmkoli jízdním podmínkám.
Prémiový vzhled speciální edici Öhlins exkluzivní dodává lakování Turbo Silver a matně černé 14palcové hliníkové ráfky. Chybět nesmí ani typické žluté pružiny a speciální logo Öhlins na kapotáži. Sportsman má ve výbavě také černé kryty rukojetí a černý nárazník, který mu poskytuje lepší ochranu v terénu a dodává drsnější vzhled.
Elektrický posilovač řízení (EPS) a nový, vylepšený systém brzdění motorem (EBS) jsou rovněž součástí standardní výbavy modelu 2021 Sportsman 570 Öhlins Edition. Systém EBS byl vyvinutý s důrazem na lepší kontrolu nad řízením v jakémkoli terénu. Nová spojka má lehčí chod a snáz se ovládá v nízkých rychlostech.
Kompletně modernizované modely Sportsman 570 mají nový výrazný design – včetně nové skříňky na řídítkách s integrovaným pracovním světlem a vestavěným konektorem na dobíjení. Přední LED světlomety mají vestavěné směrovky, zatímco nová kapotáž má ostřejší, agresivnější tvary. Nová, výkonnější 18AH baterie se přemístila pod přední nosič, kde je k ní snazší přístup. Řada nových komponentů, jako jsou například utěsněná pouzdra odpružení, vylepšené brzdové hadice, nová A-ramena či plně utěsněná zapalovací skříňka zvyšují odolnost a životnost stroje.