NOVÁ SPECIÁLNÍ EDICE SPORTOVNÍHO CUSTOMU S ORLEM VE ZNAKU PODTRHUJE ODVÁŽNÉHO DUCHA I ELEGANCI UNIKÁTNÍMI DETAILY
HLINÍKOVÉ KOMPONENTY, KONCOVKA VÝFUKU A NOVÝ TEMNÝ VZHLED ZVÝRAZNÍ CHARAKTER JEDINEČNÉHO MOTOCYKLU
V9 Bobber je sportovní custom značky Moto Guzzi, který založil kategorii bobberů střední kubatury. Je to motocykl s obrovskou a autentickou osobností a minimalistickým stylem, charakterizovaný černou barvou téměř každého komponentu a širokými pneumatikami, které zajišťují dokonalý kontakt s jízdním povrchem. Stejně vypadaly americké motocykly druhé poválečné éry, které závodily na rychlých hliněných okruzích. Právě díky nim vznikl fenomén jménem bobber.
Přesně toto autentické sportovní dědictví charakterizuje speciální edici V9 Bobber, novou speciální řadu Moto Guzzi s temným vzhledem, která vyniká jedinečným paketem výbavy.
V první řadě se nová speciální edice Moto Guzzi V9 Bobber může pochlubit speciální dvoubarevným černo-šedým lakováním, které podtrhuje kapkovitý tvar kovové palivové nádrže (s hliníkovým víčkem) a pokračuje také na hliníkových bočních panelech. Výbavu doplňují zrcátka v koncích řídítek spolu s prachovkami vidlice a krátkým předním blatníkem.
Tyto prvky umocňují dojem kvality, která je u modelů V9 už tak vysoká. Svary nového rámu a lak mají dokonalé zpracování, stejně jako detaily 90° vidlicového dvouválce, ať už jde o kvalitu odlitku nebo matně černou barvu, která zvýrazňuje logo Moto Guzzi. vyfrézované na hliníkových krytech hlavy válců.
Za důkladný pohled stojí i ty nejmenší detaily tohoto motocyklu, které ztělesňují konstrukční tradici a kulturu typickou pro nejlepší modely značky Moto Guzzi.
Nezaměnitelný zvuk dvouválce Moto Guzzi 850 zvýrazňuje homologovaná koncovka výfuku v matně černé barvě s charakteristickou hliníkovou koncovkou, která je elegantě zašikmená.
Tato speciální verze V9 Bobber spojuje eleganci se sportovním charakterem a stejně jako základní model se vyznačuje sportovní a aktivní jízdní pozicí, která je díky dostatku místa za řídítky ideální i pro ty nejvyšší jezdce. Tyto vlastnosti spolu s celkovou pohotovostní hmotností pouhých 210 kg a výškou sedla pouhých 785 mm perfektně demonstrují vysokou úroveň pohodlí, ovládatelnosti a radosti z jízdy na tomto unikátním a nezaměnitelném motocyklu.