TOSHIBA PARTNER – nový standard spolupráce v channel sektoru

Vzdělávání a motivace – to jsou hlavní cíle programu TOSHIBA PARTNER, který byl spuštěn ve vybraných evropských zemích 

Praha, Česká republika, 28. května 2012 – Program pro autorizované prodejní partnery společnosti Toshiba, který měl svou premiéru v Polsku, byl dnes rozšířen na další trhy v regionu. TOSHIBA PARTNER je platformou pro sdílení znalostí a zkušeností mezi společností Toshiba a prodejním kanálem. Program nabízí svým uživatelům bezplatný přístup k plnému souboru informací o produktech a službách společnosti Toshiba, pohodlné e-learningové moduly, užitečné marketingové nástroje, a co je nejdůležitější, atraktivní motivační program.

Tisková zpráva ke stažení
Tlačová správa k stiahnutiu

Všechny tyto prvky jsou shromážděny na jednom místě – na stránkách www.toshibapartner.eu. Každý partner společnosti Toshiba může po přihlášení individuálním přihlašovacím jménem a heslem stahovat podrobné popisy a specifikace, propagační materiály, získávat potřebné certifikáty, účastnit se on-line školení, zlepšovat tak své prodejní schopnosti a monitorovat úroveň získaných bonusů.

Důkaz z praxe
Program TOSHIBA PARTNER, který působí na polském trhu již několik let, se ukázal jako jeden z nejuznávanějších a nejoceňovanějších partnerských programů. Získal řadu ocenění ze strany trhu. Na základě úspěchu programu a jeho užitné hodnoty se společnost Toshiba Europe rozhodla zařadit do programu všechny země CSET (střední a jihovýchodní Evropa). Jeho nová verze s aktualizovanými možnostmi a novým grafickým designem je spouštěna v České republice, Chorvatsku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Srbsku, na Slovensku a ve Slovinsku.

 “Rádi bychom, aby TOSHIBA PARTNER nastolil nový standard komunikace s našimi partnery,” ujišťuje Sandor van der Ham, generální ředitel společnosti Toshiba Europe GmbH a dodává: “Cílem této multifunkční informační a motivační platformy je nejen zvýšit úroveň prodeje výrobků Toshiba, ale především poskytnout partnerům praktickou průběžnou prodejní a marketingovou podporu. To je důvodem, proč nabízíme kromě reálných ziskových bonusů za nákup našich produktů členům přistupujícím na TOSHIBA PARTNER i užitečné marketingové nástroje nebo praktické a pohodlné on-line vzdělávací moduly.”

Atraktivní systém odměňování
Motivační program TOSHIBA PARTNER je založen na zcela novém systému odměňování, který nabízí svým členům po dosažení stanovených cílů nákupu skutečné zisky. Toshiba byla první společností v oboru, která zahajuje tento program. Předpokládá, že finanční bonusy budou pro partnery užitečnější než zvláštní bonusové materiály či služby. Program byl v rámci zkušebního projektu v Polsku vřele přijat a získal od samého začátku mnoho aktivních účastníků.

“Samotný atraktivní systém odměňování není samozřejmě jediným důvodem pro úspěch partnerského programu,” tvrdí Michał Sieradzan, koordinátor TOSHIBA PARTNER v Polsku a dalších zemích CSET.” Východiskem pro nás byla skutečnost, že chceme poskytnout našim partnerům nejen užitečné zázemí, ale také jim pomoci poskytnout to, čeho máme všichni nedostatek – čas. Rozhodli jsme se vzít odpovědnost za registraci faktur a počítání bonusů do systému na sebe. Jediné, co musí uživatel udělat, je zaregistrovat se a kupovat naše produkty u autorizovaných distributorů Toshiba.”

Každá společnost registrovaná v TOSHIBA PARTNER má svůj vlastní on-line účet, který umožňuje průběžně kontrolovat hladinu dosažení cílů, sledovat aktuální výši bonusů a možnosti jejich zvyšování, platební lhůty atd. Program nevyžaduje žádné soustředěné úsilí ze strany uživatelů, kromě kompletní registrace. Byly eliminovány časově náročné registrace faktur – TOSHIBA PARTNER dělá vše automaticky, stejně tak převádí uskutečněné nákupy do bonusů.

Vzájemné výhody
TOSHIBA PARTNER je určen pro společnosti, nikoli pro jejich jednotlivé zaměstnance. Program si klade za cíl vytvořit velmi pohodlné prostředí pro partnery k usnadnění realizace kompletní jednotné strategie spolupráce se společností Toshiba. Takový přístup přispívá k budování týmu – zaměstnanci pracují společně a vzájemně si nekonkurují. Zaměstnavatelům pak nabízí možnosti využití programu a bonusů pro motivaci svých týmů podle potřeby. Mohou také investovat bonusy dle libosti například pro reklamní činnost své společnosti.

TOSHIBA PARTNER je výhodným programem nejen pro jeho účastníky, ale i pro společnost Toshiba. Pomáhá organizovat spolupráci s partnery mnohem efektivnějším způsobem. Uživatelsky příjemný a pohodlný systém umožňuje průběžný monitoring distribuce produktů, potenciálu prodejních partnerů a oblibu jednotlivých modelů notebooků. To přinese mnohem lepší možnosti operativního plánování marketingu a prodeje.

O společnosti Toshiba
Toshiba je celosvětovým leaderem a inovátorem v prosazování vysoce kvalitních technologií. Výrobce se širokým záběrem oborů a dodavatel vyspělých elektronických a elektrických produktů zahrnuje digitální spotřební produkty, elektronická zařízení a jejich součásti, energetické systémy včetně zařízení pro jadernou energetiku, systémy průmyslové a sociální infrastruktury a vybavení pro domácnost.

Společnost Toshiba byla založena v roce 1875 a v současné době provozuje celosvětovou síť více než 730 společností s 204 000 zaměstnanci po celém světě, jejíž roční tržby přesahují 77 miliard USD. Další informace můžete získat na webových stránkách společnosti Toshiba www.toshiba.co.jp/index.htm.

Kontakt pro média:
Michal Houdek
LivePR
+420 602 147 229
michal@livepr.cz