MOTO GUZZI SPOUŠTÍ PŘEDOBJEDNÁVKY NOVÉHO MODELU V7 SPORT

  • PRVNÍ KUSY NEJPOKROČILEJŠÍ A TECHNOLOGICKY NEJVYSPĚLEJŠÍ VERZE V7 S DVOJITÝMI PŘEDNÍMI BRZDOVÝMI KOTOUČI, NOVOU OBRÁCENOU VIDLICÍ ČI ŠESTIOSOU INERCIÁLNÍ PLATFORMOU JSOU EXKLUZIVNĚ URČENY PRO JEZDCE, KTEŘÍ SI MOTORKU PŘEDOBJEDNAJÍ ONLINE ZA 269 900 KČ

S příchodem nové motocyklové sezóny je nyní dostupná jedna z nejočekávanějších novinek roku 2025, nová Moto Guzzi V7 Sport. Ikonický model, který dokonale spojuje špičkovou technologii s exkluzivním a autentickým stylem je technologicky nejvyspělejší V7 v historii.

V7 Sport představuje dosud nejpokročilejší provedení této legendy a vyniká vylepšeným podvozkem, novou obrácenou vidlicí, dvojitými předními brzdovými kotouči a moderní sadou elektronických asistenčních systémů. Novinka navíc dokonale spojuje klasický styl pravé italské motorky s nejmodernějšími technologiemi.

Moto Guzzi V7 Sport bude k dispozici za 269 900 Kč a u autorizovaných prodejců Moto Guzzi v České republice se objeví v dubnu.

Předobjednávky jsou nyní otevřeny na webu MOTOGUZZI.COM: V7 Sport / Moto Guzzi CZ

MOTO GUZZI V7 SPORT

Modelová řada V7 pro rok 2025 prošla výraznými inovacemi a nyní zahrnuje nový model, který nese legendární jméno z historie Moto Guzzi. Nová Moto Guzzi V7 Sport je nejdynamičtější a nejpokročilejší V7 vůbec – nabízí dvojité přední brzdové kotouče, obrácenou vidlici, šestiosou inerciální platformu, elektronický plyn Ride-by-Wire a speciální jízdní režim Sport.

Nejikonickější model Moto Guzzi se vyvinul, aniž by ztratil svůj autentický charakter. Jeho nadčasový design zahrnuje kovovou palivovou nádrž a nezaměnitelně tvarovaný 90° podélně uložený dvouválec.

Maximální výkon vzrostl z původních 65 k při 6 800 ot./min na 67,3 k při 6 900 ot./min. Největší změnou však prošel točivý moment, který se zvýšil ze 73 Nm při 5 000 ot./min na 79 Nm při 4 400 ot./min, přičemž 95 % točivého momentu je dostupných již při 3 500 ot./min. Výsledkem je ještě více vzrušující jízda, a to obzvláště na klikatých silnicích, kde V7 Sport vyniká. Ve standardní výbavě navíc nechybí ABS a kontrola trakce, obojí s náklonovou funkcí, ani tempomat.