Toshiba dnes oznamuje marketingové partnerství [1] s netrpělivě očekávaným uvedením letního titulu Man of Steel™ od Warner Bros. Pictures a Legendary Pictures. V rámci této spolupráce spouští Toshiba od května marketingovou kampaň, která zahrnuje aktivity v obchodních řetězcích a poutavý program na sociálních médiích.
Zákazníci společnosti Toshiba budou mít možnost vyhrát zážitek, který nelze koupit za peníze. Dvojice šťastných z České republiky získá životní příležitost účastnit se evropské premiéry Man of Steel™ na Leicester Square v Londýně a fanoušci Facebookové stránky Tosihba CZ SK budou mít možnost zúčastnit se exkluzivního promítání předpremiéry. Řada dalších online soutěží umožní fanouškům vyhrát některý z reklamních předmětrů Man of Steel™.
„Toshiba nabízí široké portfolio notebooků a televizorů, které umožňují svým majitelům vychutnat si kvalitu obrazu i zvuku ve skutečné kvalitě. Jsme hrdí, že máme v našem sortimentu řadu výjimečných produktů a spolupráce s Warner Bros nám pomáhá informovat o tom zákazníky. Věříme, že naši zákazníci ocení, když na našich produktech budou moci zhlédnout trailer filmu, který je jednou z nejočekávanějších novinek letošního léta“, říká Jiří Horák, Country Manager společnosti Toshiba.
Producenty „Man of Steel“ jsou Charles Roven, Emma Thomas, Christopher Nolan a Deborah Snyder. Scénář napsal David S. Goyer, na základě příběhu Goyer & Nolan, který publikoval DC Entertainment a staví na postavě Supermana od Jerry Siegela a Joe Shustera. Výkonnými producenty filmu jsou Thomas Tull, Lloyd Phillips a Jon Peters.
„Man of Steel“ uvede Warner Bros. Pictures ve spolupráci s Legendary Pictures, Syncopy Production a Zack Snyder Film. Snímek bude promítán ve 3D a 2D ve vybraných kinech a IMAX® a jeho uvedení je naplánováno na 14. června 2013. Po celém světě bude distribuován společností Warner Bros. Pictures, Warner Bros Entertainment Company.
[1] Toshiba je výhradním partnerem z oblasti spotřební elektroniky