Televizory, tablety a notebooky mají vestavěný snadný přístup k vysoce kvalitnímu obsahu, včetně 3D filmů.
Praha, Česká republika, 1. září 2011 – Dnes na veletrhu IFA 2011 v Berlíně společnost Toshiba Europe GmbH oznámila, že rozšířila svůj portál Toshiba Places s nabídkou vysoce kvalitního obsahu a služeb. Poté, co zkraje letošního roku Toshiba představila tento portál s množstvím služeb pro notebooky a televizory schopné internetového připojení, nyní jej rozšiřuje o sekci Book Places s nabídkou elektronických knih a My Places, která umožňuje snadnou správu zakoupeného obsahu, a stávající sekce navíc dále obohatili další partneři.
Zajímavý výběr obsahu od důvěryhodného poskytovatele
„Uživatelé hledají přehledný, snadno dostupný obsah, který bude k dispozici na jednom místě, od poskytovatele, jemuž mohou důvěřovat – a právě to nabízí portál Toshiba Places,“ řekl Thomas Teckentrup, generální ředitel divize Software a služby. „Nyní jsme nabídku na Toshiba Places ještě více vylepšili o atraktivnější služby a produkty určené pro televizory s internetovým připojením, notebooky a tablety.“
Podpora trhu s televizory díky snadnému přístupu k hodnotnému obsahu
Pro nové generace televizorů s internetovým připojením a notebooků poskytuje portál Toshiba Places rozšířené portfolio vysoce kvalitního obsahu, včetně nabídek serverů acetrax®, maxdome a Viewster. Server acetrax® nabízí široký výběr divácky úspěšných filmů buď formou předplatného, nebo platbou za konkrétní zhlédnutí (pay-per-view), zatímco maxdome je největším poskytovatelem služeb typu „video on demand“ (filmy na vyžádání) v Německu. Uživatelé nyní mohou v neposlední řadě snadno čerpat z obsáhlého katalogu serveru Viewster, včetně široké nabídky celovečerních filmů a televizních seriálů.
Komfort při používání portálu Toshiba Places zajišťuje jediná registrace
K využívání portálu Toshiba Places je potřeba jediná registrace, díky níž získáte snadný a pohodlný přístup k množství služeb a nemusíte se opakovaně přihlašovat při používání jednotlivých internetových obchodů nebo služeb. Jakmile si uživatel vytvoří tzv. Toshiba ID, získá ihned přístup k obsahu a službám od nejrůznějších partnerů určených pro různé kategorie zařízení, aniž by se musel registrovat pro každou jednotlivou sekci, čili „Place“.
Praktická správa obsahu v sekci My Places
Společnost Toshiba dnes rovněž představila sekci My Places. Jedná se o snadný způsob, jak mít přístup a přehledně spravovat obsah zakoupený v různých sekcích – třeba v Music Place, Video Place nebo z později přidaných App Place a Book Place. V sekci My Places si uživatelé mohou přehrávat zakoupenou hudbu nebo filmy, vytvářet playlisty nebo spravovat obsah, který si koupili již dříve. Sekce My Places navíc nabízí praktický způsob, jak přes Internet upravovat nastavení svého zákaznického účtu a hesla k různým službám, jež různé sekce portálu Toshiba Places nabízejí pro PC, televizory a tablety.
Aplikace Local Connectors: automatické stahování obsahu do připojených zařízení
Aplikace Local Connectors nabízí možnost ručně nebo automaticky stahovat zakoupenou hudbu a elektronické knihy[1] do složky nebo knihovny v notebooku nebo tabletu. Díky tomu mohou uživatelé na svých mobilních přístrojích poslouchat hudbu nebo číst knihy, i když jsou na cestách nebo nemají k dispozici připojení k Internetu. Local Connectors a My Places budou v Evropě k dispozici pro tablety a notebooky během čtvrtého čtvrtletí 2011.
Sociální doporučení na Toshiba Places
Společnost Toshiba nyní nabízí pohodlný způsob, jak sdělit vašim přátelům a rodině, jaký obsah vás na Toshiba Places zaujal. Můžete bodovat a sdílet videa, zprávy a další položky od poskytovatelů obsahu přímo na vaší vlastní „zdi“ na Facebooku™ nebo na zdech vašich přátel. Tato možnost je dostupná i v televizorech, kde nejmodernější technologie společnosti Toshiba zpřístupnily sociální sítě přímo v základní nabídce televizorů.
Portfolio portálu Toshiba Places
Přístup na portál Toshiba Places není omezen pouze na zákazníky společnosti Toshiba – vše je otevřeno pro kohokoli.
Portál Toshiba Places obsahuje následující sekce[2]:
- Video Place (pro TV, PC, tablety): Přístup ke službám Video on Demand (filmy na vyžádání) na základě předplatného nebo platby za konkrétní zhlédnutí (pay-per-view). Mezi partnery patří acetrax®, Viewster, woomi, boxoffice365, HIT Entertainment, maxdome a vyhlášené nabídky od Turner Broadcasting Group jako jsou Cartoon NetworkTM, Boomerang a Boing.
- Music Place (pro TV, PC, tablety): Přístup k hudbě, kterou nabízí společnost 7digital pro všechny kategorie zařízení. Sekce Music Place má některé služby speciálně pro určité přístroje: pro PC jsou k dispozici záznamy živých koncertů iConcerts a služba Aupeo!, která nabízí možnost upravit si podle svého internetová rádia. Službu Aupeo! na Music Place mohou využívat také televizory.
- Social Place (pro TV, PC, tablety): Uživatelé mohou posílat videa a fotografie a snadno je sdílet s rodinou a přáteli. Službu zajišťují Flickr® a Dailymotion a navíc umožňuje zaznamenávat a sdílet osobní videa ve 3D.
- News Place (pro TV): Přístup ke zpravodajství, sportovním novinkám a dalším informačním službám. Mezi partnery patří L’Équipe, PagesJaunes a mnoho dalších.
- TV Place (pro TV): Přístup k televizním průvodcům a službám Catch-up TV, jako například BBC iPlayer v UK nebo INA a NRJ ve Francii.
- Game Place (pro PC): Hry, které je možné hrát online nebo si je stáhnout. Zajišťuje WildTangent.
- App Place (pro PC): Můžete si zakoupit a stáhnout software z internetového obchodu společnosti Toshiba.
- Services Place (pro PC): Zde si můžete koupit rozšíření a prodloužení záruk, služby obnovy dat a další přes internetový obchod společnosti Toshiba.
- Book Place (pro PC, tablety): Přístup k nabídkám elektronických knih od firem libreka! a Numilog.
- My Places (pro TV, PC, tablet): Přístup a správa zakoupeného obsahu.
Všechny ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků.
O společnosti Toshiba
Toshiba je celosvětovým leaderem a inovátorem v prosazování vysoce kvalitních technologií. Výrobce se širokým záběrem oborů a dodavatel vyspělých elektronických a elektrických produktů zahrnuje digitální spotřební produkty, elektronická zařízení a jejich součásti, energetické systémy včetně zařízení pro jadernou energetiku, systémy průmyslové a sociální infrastruktury a vybavení pro domácnost.
Společnost Toshiba byla založena v roce 1875 a v současné době provozuje celosvětovou síť více než 490 společností s 203 000 zaměstnanci po celém světě, jejíž roční tržby přesahují 77 miliard USD. Další informace můžete získat na webových stránkách společnosti Toshiba www.toshiba.co.jp/index.htm.
Toshiba Europe GmbH se sídlem v Neuss v Německu je plně vlastněnou dceřinou společností Toshiba Corporation, Tokio.
Další tiskové materiály a informace
Chcete-li si získat další tiskové materiály a fotografie produktů, navštivte laskavě knihovnu fotografií pro média Toshiba Press Lounge Image Library na adrese: www.toshiba.eu/presslounge.
Toshiba na veletrhu IFA
Stánek společnosti Toshiba na veletrhu IFA najdete v Hale 21A.
[1] Služba Local Connector se v současné době netýká video obsahu v důsledku omezení daných digitální správou autorských práv DRM.
[2] Dostupnost jednotlivých sekcí („Places“) a obsahu dodávaného jeho poskytovateli závisí na konkrétní zemi a právech umožňujících distribuci daného obsahu.
Kontakt pro média:
Michal Houdek
LivePR
+420 602 147 229
michal@livepr.cz